بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرار قلعه نویی و تیمش از انتقادات احتمالی رسانه ها،با گل فرهاد 30 ثانیه

http://esesclub.com/public/album_photo/16/37/02/232e1_0798.jpg?c=3b5f

امیر قلعه نویی بدون هیچ برو برگردی به سه امتیاز دیدار تیمش مقابل راه آهن نیاز مبرمی داشت.
فارق از باقی ماندن در صدر جدول و مدعیان قهرمانی و اتفاقات فنی فوتبال،باید به اتفاقات هفته گذشته و حواشی بسیار زیادی که پیرامون قلعه نویی و باشگاه استقلال وجود داشت و باعث آن هجمه ای از انتقادات توسط بعضی از رسانه ها شده بود اشاره کرد.حاشیه های که هر امکان داشت با نتیجه ای جز پیروزی بیشتر از قبل بشود و بدجوری بروی کادر فنی و بازیکنان تیم فشاربیاورند!اگر در این دیدار نتیجه ای جز پیروزی بدست می آمد،آنوقت همان مغرضان و منتقدان امیر دیگر ولکنش نبودند و ممکن بود صدر نشین لیگ در ادامه رقابتها به چالش بدی کشیده شود و با یک نتیجه نا مطلوب دیگر در شیراز و مقابل فجر سپاسی در بازی آینده،دیگر جمع کردن پسران آبی و برگشت به کورس قهرمانی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بشود!
خلاصه در دیداری که امیر قلعه نویی با یک ریسک بالا به چند بازیکن ملی پوشش استراحت داده بود،فرهاد مجیدی در نقش یک منجی ظاهر شد و در تنها موقعیتی که برایش فراهم شد ،هم استقلال و هم امیر قلعه نویی را از یک خطر بزرگ نجات داد.این کار مجیدی در پایان لیگ تاثیرش را بیشتر خواهدنشان خواهد داد.
نکته:البته اگر هواداران متعصب این بازیکن در انتهای لیگ  و  با قهرمانی احتمالی استقلال تمام و کمال این قهرمانی را به حساب  مجیدی نگذارند.چون ممکن بود آرش برهانی هم به میدان می آمد همچین گلی را به ثمر می رساند!
نتیجه:با این مطلب می توانیم به صداقت هواداران سرسخت قلعه نویی در پرداختن به موضوعات مختلف استقلال پی ببریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 11 / 1391برچسب:رسانه ها,انتقادات,فرهاد 30 ثانیه,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com